Dziś wyruszyłem na wycieczkę

Niedziela, 27 kwietnia 2008 · Komentarze(4)
Dziś wyruszyłem na wycieczkę do Nowego Miasteczka. Chciałem pojechać przez Polkowice, aby nabić 50km do Nowego Miasteczka i z powrotem aby w sumie było 100 km ;) Jest to pierwsza setka w tym roku, mam nadzieję, że będzie ich więcej :D

Mapka podróży

Wyruszyłem o godzinie 9.00. Cała podróż trwała trochę długo bo aż 4 godziny :/ Wszystko przez wysokie wzniesienia na trasie Polkowice - Nowe Miasteczko a także to że dopiero z powrotem z Nowego Miasteczka popijałem napój energetyzujący zamiast na całej trasie :/

Będąc już w Nowym Miasteczku zdjąłem okulary przeciwsłoneczne i zawiesiłem na kierownicy. Wjechałem na rynek a była tam kostka brukowa. Nie zauważywszy kompletnie tego że okulary zsunęły się z kierownicy na ziemię pojechałem dalej w poszukiwaniu jakiejś ławki. Po kilku minutach dopiero, przypiąwszy już rower zorientowałem się, że nie ma okularów :P Pobiegłem szybko i zobaczyłem, że na ziemi leżą koło sklepu. Uff. Dobrze, że mieszkańcy tej miejscowości są tacy uczciwi :)