wyścig

Niedziela, 1 maja 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Wyścig
Czasówka sudecka 2011. Podgórzyn - Przesieka

czas 21:28 czyli o prawie minutę lepszy niż rok temu. Fajnie by było gdyby ta tendencja się utrzymała cały czas z roku na rok choć wiadomo, że jest to nierealne :) Organizm ma jakieś granice. Najgorsza jest ściana 25%, ostatni fragment tego podjazdu. W moim przypadku na najlżejszym przełożeniu jakie mam czyli 39x23, jechałem chyba 5 na godzinę na stojąco. masakra. przez to gówno tracę cenne sekundy a może i nawet minuty.

Jazda w korbach rządzi. Prawie cały dystans przejechany z płyty często stojąc w korbach. Było to nie do pomyślenia jeszcze rok temu. Myślę, że jestem o wiele lepszym góralem niż rok temu.

Ano.. Bardziej warto mielić niż przepychać.. :)

kris91 08:01 poniedziałek, 2 maja 2011

Dobra średnia nieaktualna, bo widzę, że jest ;)

Virenque 19:27 niedziela, 1 maja 2011

Na tą ścianę na końcu miałeś zdecydowanie za małe przełożenia. Jakbyś miał z tyłu 27 to mógłbyś podkręcić kadencją. Możesz mi wierzyć, że wcale nie trzeba jechać na stójce, często na siedząco jedzie się znacznie szybciej właśnie dorabiając kadencją.
No i napisz jakie miejsce i jaka średnia, bo nie chce mi się liczyć ;)
pzdr

Virenque 19:26 niedziela, 1 maja 2011

A jak tam miejsce ? :)
U nas no niestety ,dupa i jeszcze raz dupa.. Z tymi grupami to nieporozumienie ,no ale nic nie zrobisz :/